Saturday 26 May 2012

Philosophy Perniagaan & Strategi Perniagaan




STRATEGI


          Untuk menjadi perintis masa kita - itulah wawasan yang mendorong kita dalam segala yang kita lakukan. Dan strategi kami menunjukkan kepada kita bagaimana untukmenjadikannya satu realiti. Kami menyasarkan untuk menangkap dan mengekalkanpasaran yang terkemuka dan kedudukan teknologi dalam semua perniagaan kami bagimencapai pertumbuhan keuntungan yang mampan dan oleh itu, terus meningkatkan nilaisyarikat kami. Kami berhasrat untuk meraih manfaat tertentu daripada perubahandemografi arah aliran mega, pembandaran, perubahan iklim dan globalisasi.


“One Siemens”

Siemens menduduki kedudukan tertunggak yang banyak di pasaran. Tindakan kita didorong oleh dinamik pasaran dan dengan itu juga oleh keperluan pelanggan-pelanggan kami. Kita mahu untuk terus mengatasi prestasi pesaing-pesaing kita, dan sebagai pemimpin pasaran, menetapkan piawaian bagi operasi dan prestasi kewangan dalam industri kami. Dengan sistem sasaran kewangan dan matlamat penambahbaikan yang berterusan berbanding dengan pasaran dan pesaing kami, Satu Siemens menyediakan rangka kerja :-

1) “FRAMEWORK FOR SUSTAINABLE VALUE CREATION.”
2) “FOCUS ON INNOVATION-DRIVEN GROWTH MARKETS.”
3) “GET CLOSER TO OUR CUSTOMERS.”
4) “USE THE POWER OF SIEMENS.”

No comments:

Post a Comment