Saturday 26 May 2012

PENERANGAN DETAIL TENTANG PRODUK

PRODUK TEKNOLOGI BANGUNAN


Siemens  menawarkan portfolio infrastruktur teknikal yang lengkap untuk automasi bangunan, kecekapan tenaga, keselamatan kebakaran, keselamatan, jumlah penyelesaian bangunan dan penyelesaian yang khusus pasaran dalam bangunan dan tempat awam.

                                                                                                           
PRODUK TEKNOLOGI KOMUNIKASI DAN RANGKAIAN

Siemens Enterprise Communications dan Nokia Siemens Networks adalah pembekal hanya dalam pasaran global untuk menyediakan satu portfolio komprehensif aplikasi dan infrastruktur rangkaian, termasuk penyelesaian turnkey dan perkhidmatan berkaitan.


PRODUK TEKNOLOGI KEJURUTERAAN AUTOMASI

Produk-produk teknologi automasi kejuruteraan dan dihasilkan untuk semua sektor industri. Produk terbaik dalam kelas teknologi automasi kami direka dengan sempurna sesuai dengan semua keperluan  dan ini dipertingkatkan dengan latihan yang menyeluruh, perkhidmatan dan support.



PRODUK TEKNOLOGI INFRASTUKTUR

Kami rangkaian sistem pengangkutan pelbagai untuk menggerakkan orang ramai dan barangan cekap. Dalam berbuat demikian, kami menggabungkan kepakaran dalam sistem pengurusan operasi bagi rel dan jalan raya dengan penyelesaian untuk logistik lapangan terbang, automasi pos dan bekalan kuasa daya tarikan serta kenderaan rel transit besar-besaran, serantau dan perkhidmatan jarak jauh.



PRODUK TEKNOLOGI PENCAHAYAAN DAN MICROCIP

OSRAM telah menghasilkan penyelesaian pencahayaan inovatif untuk aplikasi profesional. Daripada pencahayaan umum, gear kawalan elektronik dan komponen lampu Opto semikonduktor & LED, memaparkan lampu optik, dan automotif lampu OSRAM menyediakan maklumat, perisian dan cadangan untuk pencahayaan.



PRODUK TEKNOLOGI PENGHASILAN SUMBER TENAGA

Elektrik akan menjadi laluan untuk sistem tenaga yang mapan. Ia mengambil pendekatan baru dan teknologi baru untuk menghadapi cabaran ini. Siemens menjawab ini seluruh sistem seluruh tenaga dengan produk inovatif, penyelesaian, dan perkhidmatan, yang tiada tandingannya tahu bagaimana, dan kepakaran pasaran tenaga global.



PRODUK TEKNOLOGI PENGGUNA (KESIHATAN)

Sebuah dunia yang bahagia bermula dengan dunia yang lebih sihat. Jawapan siemens memperbaiki kehidupan dengan kemajuan dalam diagnostik, terapi dan penjagaan kesihatan IT supaya lebih ramai orang boleh mempunyai kehidupan yang lebih lama, lebih kaya, dan lebih penuh dengan kebahagiaan.

No comments:

Post a Comment